تاثیرات جنگ بر روی قیمت بیت کوین
نوشته شده توسط : نیما

به دلیل اغاز جنگ میان روسیه و اوکراین،بازار ارزهای دیجیتال تغییرات بسیار زیادی داشته است. برخلاف عقیده اکثر افراد که انتظار داشتند با خبر جنگ قیمت بیت کوین کاهش کمتر از 30 درصد داشته باشد.بیت کوین کاهش 10 درصدی داشته است و به مرز 34 هزار دلاری رسید.اما به دلیل خرید های سنگین که در این بازار ارز دیجیتال اتفاق افتاد دوباره به مرز 37،38 درصدی رسید.یکی از دلایل افزایش بیت کوین ها می تواند این باشد که سرمایه گذاران با اعتماد نداشتن به ارزهای دیجیتال آن را به پول غیر قابل اعتماد تبدیل می کند.

بر اساس برسی های انجام شده ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین در زمان جنگ برابری بیشتری با طلا دارد.کمی دست کاری در بیت کوین به دلیل بازار کم این ارز دیجیتال باعث افت ناگهانی این ارز دیجیتال شده است.در اوایل شروع جنگ روسیه اعلام که ارزهای دیجیتال را نمی پذیرد اما با گذشتن مدت بسیار کمی اعلام کرد که ارزهای دیجیتال را پذیرفته و این به نفع بازار ها می باشد.اما با این حال به باور برخی از کارشناسان،روسیه به دلیل جنگ با اوکراین تحریم خواهند شد.و این تحریم باعث می شود که روسیه تمایل بسیار زیادی به ارزهای دیجیتال پیدا کند.این اتفاق ممکن است در سال های نچندان دور اتفاق بیفتد.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

کمک ارز دیجیتال به اوکراین

با شروع جنگ در اوکراین،این کشور با پذیرش پول های دیجیتال برای نیروهای مسلح سعی در کمک کردن به آنها کرد.با توجه به آپلود این خبر در تویتر دولت اوکراین،مردم از دولت اوکراین درخواست کردنند که با ارزهای دیجیتال به آنها کمک کنند.اگر چه بعضی می گویند که ارز دیجیتال با این تغییراتی که دارد کمکی به دولت اوکراین نخواد کرد و باید با پول های کاغذی به آنها کمک کرد.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال





:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال , امنیت صرافی ارز دیجیتال , اصطلاحات ارز های دیجیتال , کیف پول , تاثیرات جنگ بر روی قیمت بیت کوین , بلاک چین ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: